fredag 11 juni 2010

8-10 juni

På kvällen den 8 juni fick jag en obehaglig överrasking i form av ett mail från en av lärarna i kursen jag läste på Örebro universitet. Uppenbarligen hade jag underkänts i en av uppgifterna. Jag visste inte ens att jag hade en studentmailadress. Mailet var från den 12 april och hela kvällen och stora delar av den följande dagen gick åt till att skriva om rapporten. Men redan samma dag som jag lämnade in den på nytt (9 juni) fick jag ett svar att den var godkänd, så nu får jag betyget de närmaste dagarna och kan sedan söka examen.

I dagarna har jag också bytt bredbandsabonnemang från Bredband2 till Tele2 och även mobilabonnemang inom Tele2, så snart kommer jag få betydligt lägre räkningar.























På torsdagskvällen inleddes bilutställningarna i Vilsta. Min halvbror är ännu inte klar med renoveringen av Cadillacen. En del monteringsarbete återstår. Vi åkte dock dit i min Jaguar och stannade ett par timmar under kvällen för att titta på de drygt 100 utställningsfordonen.

Inga kommentarer: